2005-08-10

Hoje, através das páginas do Público - Local, foi dado a conhecer ao público do Grande Porto a existência do nosso (vosso) Grupo de Acção.

6 Comments:

At 4:35 da tarde, Blogger TonyJ said...

Hi, Nice work over at your blog.

My site top home based businesses may be of interest to you. Come over for a visit where you can learn a bit more about issues dealing with top home based businesses .

 
At 3:57 da tarde, Blogger Teófilo M. said...

No AKIAGATO a GARRA é uma das lutas em que nos empenhamos.

Força!

 
At 3:07 da manhã, Blogger travisingals14488054 said...

I really enjoyed your blog. This is a cool Website Check it out now by Clicking Here . I know that you will find this WebSite Very Interesting

 
At 1:54 da manhã, Blogger Theo said...

Este grupo ainda existe?

 
At 9:28 da tarde, Blogger SudEx said...

Este comentário foi removido pelo autor.

 
At 9:29 da tarde, Blogger SudEx said...

hey malta... o que têm a dizer sobre isto? ;) https://www.flickr.com/photos/danielnogueira78/15461752325/

 

Enviar um comentário

<< Home